Friday 20 November 2009

Gyömbéres, mustáros hús

Hát ez annyira jól sikerült, hogy még fotóra se jutotta! Pedig megfogadtam, hogy ha nem is este, de másnap készítek egy fotót. Az elkészítése egyszerű az íze kicsit más és nagyon finom. Nagyon nagyon finom :D

Szemre ész nélküli a recept... adott volt valami hús, kellett kezdenem vele valamit és flekkent nem akartam. Valami egzotikusabbra vágytam így készült el ez.

Felszeleteltem a húst, megsóztam, borsóztam, gyömbérrel megszórtam (csak szárított gyömbér porom volt itthon), illetve jól bekentem mustárral. Hagytam állni egy ideig, majd a palacsinta sütőbe olajat tettem, és vizet is. Mindezt persze hideg olajjal végeztem, máris beletettem a hús szeleteket, fedő alatt puhára pároltam. Közben elpárolgott a víz is, kicsit meg is pirultak a hús szeletek, de éppen csak egy kicsit.

Ezután kihalásztam a hús szeleteket a palacsinta sütőből, kis tejföllel és joghurttal felöntöttem  a mustáros olajat, a joghurtos bádogot meg kevés vízzel felöntöttem és azt összekevertem kb 2-3 kiskanál liszttel. Ezt is hozzáadtam az olajos, tejfölös akármihez, kavargattam az egészet amíg elkezdett bevastagodni, és mivel elég sok szószt készítettem így, még fűszereztem rajta egy adagot. (mustár, bors, só, kis vegeta). Mikor meglett, visszahelyeztem a hús szeleteket, egy kétszer hagytam felrotyogni és krumplipirével tálaltam... Nagyon finom lett :D

Lehet készíteni disznó karjajból, csirkemellből de én most disznó combból készítettem. Mert pont az volt kéznél.

No comments:

Post a Comment