Tuesday 21 April 2009

első bejegyzés

mert el kell kezdeni valahonnan. és akkor én itt kezdem el.

Ritkán főzők, ez tény. De mintha egyre gyakrabban… akik ismernek, azok ezen a tényen fölöttébb csodálkoznak. Az “egyre gyakrabban” részen. Igazából rájöttem, hogy szeretek főzni. Sőt, valamennyire tudok is főzni. Legalábbis a “hétköznapi” ételek nagyon finomak lesznek. VAGY nagyon éhes vagyok. Nem tagadom, ez is megeshet. Ritkán vannak “bírák”, de eddig ők sem panaszkodtak. Igaz megkértem ne egyenek aznap semmit… hadd legyenek nagyon éhesek… és akkor úgyis mindegy, megesznek mindent.

Amit nem szeretek… recept után főzni. Meg pont azt főzni amit a receptben ír. Így konkrét kaja leírás aligha lesz. Olyan, hogy egy maréknyi izét keverj össze kábé 2 kiskanál lisztel, majd szórd meg akármivel, és tégy egy kicsi sót.

Na erre kell számítani. Nem is igyekszem igazi receptes blogot gyártani. Hisz annyi van olyan! De ha egy valaki rájön, hogy főzni érdekes… (ahogy én is rájöttem) az már valami. S ha nem… akkor meg jól elszórakozgatunk itt ni…

No comments:

Post a Comment